Juustu-rummikook

15. Jul 2010 at 12:28 p.l. (Kohupiimaga, Koogid, Toorjuustuga) (, , , , )

Viimastel päevadel olen täitsa isuga küpsetanud. Küll külakostiks, küll isa sünnipäevaks ja siis jälle külakostiks. Nüüd kui esimesed mustikad ka valmis on, siis õige mitu korda olen seda hapukoorekooki teinud just mustikatega. Ja korduvalt olen just selle pärast teinud, et see on nii hea. Tundub, et minu selle suve lemmik🙂
Kuna aga kodus vedel kaks toorjuustu pakki, mille kuupäev oli käes, tuli midagi nendest ka teha. Nii siis panin kõik head asjad jälle kokku ja sai väga hea mahlane(kohe väga mahlane), kuid rammus kook. Kindlasti läheb kordamisele!  Kahjuks pilti aga pole, sest kook kadus laualt ülihelikiirusel.

Põhi:
75g sulavõid
1pk Lotte küpsiseid

Kate:
400g toorjuustu (mul oli Philadelphia)
1 pk ricotta kohupiima
200 ml vahukoort (35%)
1 tl vaniljesuhkrut
pool pdl rummiessentsi (väike ampull)
2 muna
suhkrut tunde järgi ( kohe üldse ei oska arvata palju sinna sai seda, lolli peaga ei mõõtnud ära ka)

Keera ahi 240C peale ning pane ahju veega täidetud nõu.  Purusta küpsised ning sega sulavõiga ning pressi põhi 24cm läbimõõduga küpsetuspaberiga vooderdatud vormi põhja. Katte jaoks vahusta vahukoor vähese suhkruga( ma pakuks, et mina panin umbes 0,5 dl) ning toorjuust umbes 1 dl suhkruga. Sega juurde ricotta ning vahustatud vahukoor. Sega sisse ka munad ning rummiessents. Lisa maitse järgi suhkrut, vaniljesuhkur ning vala vormi. Küpseta 240C ahjus 10 min ning siis keera temperatuur 110C peale ning küpseta veel 25-30 min. Kook võib jääda keskelt veidi võbisema. Tee ahjuuks lahti ning jäta kook vähemalt 2h ahju jahtuma. Pane paariks tunniks või üleöö külmkappi seisma.

Lisa kommentaar

