Hapukoorekook

12. jaan 2010 at 10:56 e.l. (Hapukoorega, Koogid, Marjadega) (, )

Anu tegi märkuse, et siit on puudu üks hapukoorekoogi retsept. Ei leidnud mina ka teda siit, kuigi seda kooki küpsetan suviti võib olla lausa, et kõige tihedamini. Täitsa kahe silma vahele jäänud:)

Kogused on mõeldud küpsetamiseks suurel ahjuplaadil

Põhi:
350g võid
2 dl suhkrut
2 muna
6 dl jahu
2 tl küpsteuspulbrit

vahele vabalt valitud marju(rabarber,mustikas õun vms.), kaneeli ja suhkrut oma maitse järgi

Kate:
1 kg hapukoort
2-3 muna
3 dl suhkrut
2 tl vaniljesuhkrut

Toasoe või vahustada suhkruga korralikku vahtu. Lisada munad ja edasi vahustada. Küpsetuspulber ja jahu segada omavahel ning lisada segule. Põhi panna ahju(195C) ~10 minutiks. Lisada marjad ja veel ~5min ahju. Segada kokku kate ja küpsetada ~20 minutit.

5 kommentaari

  1. E ütles,

    Esimesel päeval hambaidkrigistavalt magus, ja ma ei pannud põhja ja katte vahele peale marjade midagi. Järgmisel päeval oli juba täitsa hea.

  2. anniki ütles,

    Kui ma marjadega teen, siis ei pane ka vahele suhkrut. Aga muidu siiamaani pole veel väga magus tulnud. Aga samas olen ma ka suur magusaarmastaja;)

  3. anneli ütles,

    Super hea kook. Sõbrannad ja tuttavad ei väsi seda retsepti minu käest küsimast. Vaatasin sinu teisi retsepte samuti, kindlasti proovin ja juurde soovin!!!

  4. Juustu-rummikook « Midagi kõhule… ütles,

    [...] ja siis jälle külakostiks. Nüüd kui esimesed mustikad ka valmis on, siis õige mitu korda olen seda hapukoorekooki teinud just mustikatega. Ja korduvalt olen just selle pärast teinud, et see on nii [...]

  5. Birgit ütles,

    VÄGA HEA! Täna teen jälle!;)

Lisa kommentaar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

